Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Rubrik 34567

Av Natalie Johansson - 30 augusti 2008 16:27

Ojojoj, nu är det längesedan jag skrev något. Förlåt, Johanna, hahahahaha! :)

Jag började skolan i måndags... det var inge jobbigt med det, började 14 och slutade 15. Efter skolan gick jag och tjejerna ner till uno-x och myste i solen med glass och Wasa Knäcke, haha, så bra som jag är och en äcklig jävla Ramlösa Balans persika, drick aldrig den. Kväljningar!


I tisdags minns jag inte vad jag gjorde och det är anledningen till att jag har en blogg, mest för att jag ska komma ihåg vad jag gjorde. Nu minns jag iallafall vad jag gjorde på morgonen 09.20 och det var Tandläkartid. Jag bytte tråden i överkäken, gick super och jag åkte till skolan.


Onsdag ... Torsdag ... Torsdag minns jag, eller iallafall kvällen, då sov Simon hos mig och som den idiot jag är så trodde jag kanske att han skulle lägga sig i tid, men det visade sig att som vanligt och som alla andra dagar så somnar vi inte förrän efter midnatt, men det gick bra ändå och i fredags hade jag företagsekonomi och sedan geografi, 11.35 slutade den skoldagen för att Claes skulle till Stockholm.

Igår kväll så var vi hemma hos Katarina & Charlotte och förkrökade innan Linus hämtade oss och körde oss till Henkis :) (tack, Linus!). Hos Henke var det jätte trevligt, lagom med folk, kunde varit lite fler kanske, men det blev en rolig kväll.


Imorse vaknade vi hos Katarina & Charlotte relativt tidigt faktiskt, vi vaknade halv 10. Åt frukost och gick ner i källaren för att få lite mer sömn och vaknade tjugo i tre. Nu sitter jag här hemma helt död, men med vilja att börja plugga nu- NOT! Vad gör man inte... Jag måste ju, så nu ska jag hämta en kopp te och skriva min svenska novell. Hoppas min inspiration bara kommer till mig på stört.


Vi hörs senare och för att en kommenterare skrev "du får börja skriva XOXO Natalie" så tänker jag INTE börja med det. 


Sköt om er!


Stay alive

N

 
 
Ingen bild

N*****...... HAha

1 september 2008 09:46

amen skaffa dig ett liv. din novell suger k*K

 
Ingen bild

**

1 september 2008 09:46

ååå va du e duktig :) baby

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards