Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Knäveck

Av Natalie Johansson - 21 mars 2009 17:17

Är med älskling nu :). Jag åkte hem till honom i förmiddags vid tolv och var hemma hos honom fram till typ fyra :). Nu är vi här och han ligger och smeker mitt knäveck. Hoho, jag är så stört rolig. Älskar mig själv för det. Vi vet inte vad vi ska göra ikväll, jag vill se Robinson, men det vill inte han och Åsa och Emm vill att vi ska följa med ut på partaj ikväll, men vi får se hur vi gör med det. Kanske bättre o ligga hemma och mysa med min älskling hela kvällen! :) MYS!


- I'm in love-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards