Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Natalie Johansson - 17 mars 2009 23:09

Checkkonto, bankgiro, postgiro, banklån, leverantörsskulder, varuförsäljning, varuinköp, kontorsmaterial, materianinköp, dagskassa... etc. Plus typ 200 affärshändelser till. Prov imorgon, i företagsekonomi B. Jag vet inte riktigt om jag kan plugga särskilt mycket mer, känns som jag kan det mesta. Så länge jag kan kontera och skriva dagböcker så borde väl det här provet gå bra, eller?


Jag är kär. Det är nog veckans höjdpunkt. Innan var jag jätte osäker och jag visste inte vart jag hade mig själv, det var som om någon hade klätt av mig naken och jag bara stod och stirrade rakt fram utan att ens tänka tanken på mina kläder. Så kände jag mig, naken, med ingenting i tankarna, tom. Som om ingenting levde i mig. Nu vet jag. Jag är kär- i honom. Jag är så lyckligt kär och allting känns mycket lättare. Jag går upp tidigt, kan somna när jag lägger mig, jag kan se mig i spegeln utan att undra vart jag är på väg och vem jag är. Att vara säker på sina känslor är nog så trygg man kan känna sig, tror jag.


Nu ska jag sova!


-I love you and that's all I really know-


/ Ett förälskat N

Ovido - Quiz & Flashcards