Alla inlägg under februari 2009

Av Natalie Johansson - 22 februari 2009 15:25

Fredagen var jätte trevlig, Danni blev så överraskad som vi hade hoppats på. Vi söp oss lika fulla som vi hade planerat och vi kom hem i god tid. Lördagen var också trevlig, middag hos Natasja med ABBA, Aqua, Emil och Johanna. Hahaha, vi försökte filma men då bangade Emil... Johanna fortsatte så den filmen kommer ligga ute på Facebook inom kort.


Nu är jag hemma hos Tobias och vi ska snart få något i våra magar. Igår var det snöstorm men idag är det en fantastisk dag!


Jag är helt out of vad jag ska skriva nu.


/N

Av Natalie Johansson - 12 februari 2009 11:43

Idag är en sån där dag som man inte vet vad man vill. Idag vet jag inte om jag vill sitta här hellre än att ligga kvar i sängen och sova, idag vet jag inte om jag vill åka ut i backen eller om jag hellre vill ligga i lägenheten och läsa en bok tills den tar slut och gå ner och köpa en till, idag vet jag absolut ingenting, men jag känner mig ändå bra till mods. Jag vet att jag mår bra, jag vet att jag känner mig lycklig nu, det finns ingenting som kan hindra mig, men ändå är jag osäker på allting. Jag låter förmodligen hur konstig som helst och framför allt helt psykopatisk...


Det snöar jätte mycket, vilket är den första anledningen till att jag är osäker på om jag vill ta brädan och åka upp i systemet, den andra anledningen är att det är blåsigt ute, min kusin ringde och sa att det blåser mycket på högre höjder- segt och den sista anledningen till att jag inte vet om jag ska ut i minusgraderna är att jag knappt ser bergen, dimman är ivägen, ingenting är bra idag. Konstigt hur vädret kan ändras från toppen väder med sol, ingen snö, vindstilla och lagom kallt till detta. Jävla polarfronten.


Torsdag idag, vi åker hem på lördag, så en hel dag på tåget, inte kul! På söndag ska jag och tjejerna på bio och se "I taket lyser stjärnorna", om den är som boken så kommer det nog bli en av de bästa filmerna jag har sett, men det är nog väldigt höga förväntningar på en svensk film tror jag, men vi får se. :)


På måndag börjar plugget igen och inte blir det lugnare nu, efter vecka 10 har jag i och för sig inget I-val längre och det är en stor fördel för att orka med dagarna fram till mitt sista sommarlov. Det är konstigt. Efter detta sommarlovet kommer jag ha semester istället, i några veckor typ... Detta sommarlovet ska tas vara på.


Nu ska jag gå ner till Ica Nära i Åre och köpa batterier till min kamera- KÖP ALDRIG EN KAMERA UTAN LADDNINGSBART BATTERI, men älskar min rosa kamera. Mycket rosa nu känner jag, men det är så det ska vara :). Jag är ju tjej :), hihi.


/N

Av Natalie Johansson - 11 februari 2009 15:32

17 minus grader på Åreskutan... Sooool och mycket, mycket snö! Kan det bli bättre?
Maria får sina skivstavar i alla hjärtans dag present från min farbror, det kan inte bli bättre.

Suttit på after-skin mest, har inte känt för att åka så mycket denna veckan, konstigt nog, men men. Lägenheten vi har tittat på i Åre ser perfekt ut!

Maria och Zan försöker få igång den jävla dammsugaren och alla här i lägeneheten håller på att flippa över!!

Sushi ska vi äta idag :) YUMMI!


09-02-07 :), hihi, a new date to remember! (L)


Hälsningar från Åre :).

/N

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards