Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Trolltider

Av Natalie Johansson - 29 mars 2009 15:42

Ännu en toppen helg har gjort slut på en bra vecka. Mitt liv svävar på rosa moln just nu. Det är hur skönt som helst. Allt stämmer liksom. Solen skiner, det är behagligt ute, jag är kär och jag har ingen ångest över skolan. Det är påsklov om 5 dagar och det är inte långt kvar till majbrasan och Valborgsmässoafton. Ser fram emot den iår! Jag vill hoppa och studsa hela tiden, man kanske skulle ut och hoppa lite hopprep!


Nä, helgen har varit bra iallafall. I fredags var tjejerna och Tobias här, Tobias sov här och vi spenderade hela dagen igår tillsammans, Simon kom ner och åt med oss med, gott varé! Så åkte jag hem till Jojo på middag, vilken var hur trevlig som helst! :) Åkte hem till Tobias och sov, ville ju inte sova ensam hemma i mörkret, fy! :) Så jag kom nyss hem, har städat i ordning lite, pappa och resten av packet är på väg hem från färjan och idag ska jag bara ta det väldigt lugnt. Är lite bakfull, men bara lite, eller så är det kanske mensvärken som sitter i sedan igår.


I veckan är det inte mycket att göra, ett tyskaprov, några geografi-sidor att läsa igenom typ. Sedan är det påskis! :) Ska bli väldigt härligt att komma bort från skolan i en vecka iallafall. Sedan är det ju massa lediga dagar och om bara 2 månader och några dagar har jag klarat mig igenom andra året, sedan är det bara ett kvar. Det sista "riktiga" sommarlovet är ju nu, 2009, så tänker ta in allting och ta vara på det för resten av livet. Hvitfeldtska ska få genomlida S3CD i ett år till men sedan är vi out!


I veckan fyller en del år också! Emm på onsdag, 18 år redan blir hon, älsklingen. Det lilla trollet blir myndigt! Onni och Marcus fyller också 18 fast på torsdag och lilla Malin fyller 18 på lördag! Ni är alla små grodyngel för mig fortfarande ändå! :)


Nu ska jag ta o plocka ur diskmaskinen! Det luktar vitlök här by the way, om ni var intresserade!


Sköt om er (L)


/N

 
 
Evelina

Evelina

1 april 2009 12:04

Fin blogg :) blivit lurad idag än?

http://www.silverninas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards