Alla inlägg under januari 2009

Av Natalie Johansson - 31 januari 2009 14:41

Det blev en klänning till från StyleByStars måste jag bara skriva :D.

Av Natalie Johansson - 30 januari 2009 17:43

Sedan lovade jag Johanna att ett inlägg skulle få handla om bara henne idag! Det jag har att berätta om hennes extrema humor idag är veckans roligaste kommentar.


Historia bakom kommentaren:

Vi satt på Donken, jag, Johanna, Anton och Danne och så sa Danne att han skulle till Sjölins och lämna sitt leg- fy dig Dan-Axel! Aa, hursomhelst så sa Johanna denna kommentar som snart kommer när Danne skulle ta spårisen!

När Danne säger hejdå säger Johanna:

"Hälsa Woolrich"


HAHAHAHAHAHAHAHA, min dag blev fulländad.

Av Natalie Johansson - 30 januari 2009 17:41

DEN ÄR PÅ REA! Min älsklingsklänning från StyleByStars är på fucking REA! (L) Min dag är gjord.

Av Natalie Johansson - 24 januari 2009 20:02

Nä, Johannes, nu får inte du ligga som förstainlägg på min blogg längre, hur viktig tror du att du är egentligen?


Igår var det artonårs partaj för Nicklas, det blev jätte lyckat och jag var jätte full, fast det var nog de flesta som var där. När vi ändå är i farten med artonårsdagar så fyllde Katarina och Charlotte arton den 17e och vi festade till det hemma hos dem då, vilket också blev lyckat och väldigt sent/tidigt, bestäm själv... Alla fyller verkligen år i januari. Först Åsa, sedan kusiner hit och dit, Mattsson, Erik, Edvin, Christoffer... Nicklas, Katarina, Charlotte, Johanna, Emelie mfl. Herre Jesus. INSHALA (Allah).


Ikväll ska jag träffa Katarina, Charlotte och Emma (förhoppningsvis även Åsa) och det blir nog bara mys, vilket är väldigt skönt för det var alldeles för länge sedan vi hade det. Så det ser jag fram emot.


Hörde att Blondinbella åkte ut från Let's dance igår, vilket faktiskt kom som en chock, hon dansade visserligen fruktansvärt dåligt men jag trodde ändå att hon skulle bli kvar längre, hahahahaha, skadeglädje kan vara kul ibland!


Ja må de leva, ja må de leva, ja må de leva ut i hundrade år. Ja visst ska de leva, Thomas Di Leva etc. Natasja spydde igår, illa. Haha.


Hejdå på er era gröngula pandor.

/N

Av Natalie Johansson - 15 januari 2009 18:25

Johannes, bara för dig (L)

Av Natalie Johansson - 14 januari 2009 15:37

Jag borde sitta och plugga in tiotals sidor Företagsekonomi B, men jag får ångest av bokjäveln som ligger 40 centimeter ifrån mig på bordet, vill bara riva den i flera bitar och aldrig behöva öppna den igen. Inte nog med att jag har ångest för att plugga på allting, utan problemboken som får mig att förstå allting ligger i Annas skåp i SKOLAN.


Vad är meningen med livet?


Jag lånade två böcker på biblioteket idag, som egentligen är till för engelskan, men jag lånade faktiskt, för en gångs skull en bok som jag inte kan sluta läsa på engelska, jag brukar bara ta någon, men denna gången valde jag äntligen en bok som jag inte kommer tycka är jobbig att läsa. Congrats to me. Hur som helst så heter den "Before I die" och although att jag bara har läst tre kapitel verkar den hur bra som helst. En tjej, som jag förmodar, har cancer, och bara har en begränsad tid kvar att leva som skriver upp en lista på sin vägg där det står vad hon vill göra innan hon dör. Det verkar vara en underbar bok som kommer att få mig att fundera över hur glad jag borde vara över att jag inte har ett begränsat antal andetag.


Nä, nu ska jag dränka mig i ångest.


-The most natural in life is death-

Av Natalie Johansson - 13 januari 2009 18:47

Emma sover, jag skrev nyss klart allt jag förstod på geografi-uppgiften, jag har inte alls känt mig bra idag, var inte i skolan, vet inte om jag ska till skolan imorgon, bör plugga mer, men på vad? ... Får skriva stresshanterings-läxan tills imorgon för att stressa ner lite. Kanske ska gå ut och gå? Aa, inte ska jag skriva mer här nu iallafall.


/N

Av Natalie Johansson - 12 januari 2009 18:31

Nu har alltså skolan börjat igen, vad ska man säga, ett prov i veckan fram till v. 7 och då bär det av till underbara Åre :), längesedan jag var där nu, men nu blir det av och det ska bli galet bra. Vi ska åka tåg upp, vilket vissa i min familj/släkt har väldigt skeptiska tankar mot, men vi ska allt bevisa att det mer miljövänliga sättet att ta sig från punkt A till punkt B är super!


Vad som ska göras denna veckan är:

Tisdag

-> Tyska-läxa

Onsdag

-> Stresshantering och mental tränings-läxa

Torsdag

-> Tyska-läxa

Fredag

-> Deadline för Geografiuppgift

-> Företagsekonomi B-prov


Denna veckan ser alltså inte så jobbig ut. Nu flippar min bror snart över på mig för att jag inte flyttar mig från hans dator, så jag får se till att byta dator till min egna, så antingen skriver jag mer senare eller så hörs vi någon dag framöver.


-Come away with me-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards