Alla inlägg den 4 januari 2009

/N

Av Natalie Johansson - 4 januari 2009 17:33

Ojojoj , jag är nog den enda i hela Sverige som har en blogg som inte har uppdaterat strax efter nyår. Det är bara den fjärde januari, i och för sig, och egentligen förstår jag inte varför jag inte uppdaterar oftare, eftersom längden på inläggen som då blir mer sällan blir hundra gånger längre och inte ens jag själv orkar läsa dem.


Hihihihi, fick ett SMS precis, hoho, inget speciellt egentligen, men om man tänker på vem det är ifrån så blir det lite extra! Man säger ju att den man spenderar tolvslaget med kommer man att spendera hela året med, hoho, jag spenderade tolvslaget med en hel massa folk, men det fanns någon i mängden som verkligen visat sig vara HELT NY för 2009.


Jag har inga direkta nyårslöften, haha, jag bryter de ändå, men jag sa istället att jag lägger saker från 2008, personer, händelser osv, bakom mig, det får bli So last year-stuff.

Nyårsafton var galen, en succé! tack vare Henke och hans hus så blev innan-på-och efter tolvslaget helt gaaalet! :D Den mest lyckade nyårsaftonen på många år faktiskt- thank you.


Yeye, det finns en hel del att berätta, men det tar jag i senare inlägg. God fortsättning på 2009, det kommer jag, med stor sannolikhet, att ha! :)

Förresten! Jag sa ju att jag skulle ha en ny "hejdå"-fras... Jag har faktiskt inte kommit på någon än, så tills dess:

/N

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards