Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Ett bra slut på en bra vecka

Av Natalie Johansson - 22 mars 2009 19:12

Dags att inta försommaren på allvar på söndag den 29/3. Det blir liksom inte bara ljusare utomhus och längre, tiderna generellt känns ljusare. Allting blir enklare då.

"Juni, juli, augusti, allt känns mycket lättare då".

Det är dock än bara mars, men det är lite så jag menar.


Helgen har varit perfekt :), den kunde faktiskt inte bli bättre. I fredags var jag, Åsa, Katarina, Charlotte och Emm hos Katarina och Charlotte och hade supermysigt, det var längesedan vi bara tog det lugnt och var lite barn som vi brukade en gång i tiden. Haha, hustak och halkningar gjorde kvällen fulländad.

Igår och fram till tolv idag spenderade jag med Tobias. Vi hade jätte mysigt. Jag åkte hem till honom vid tolv igår och vi tog det lugnt, sedan kom hans kusiner, världens sötaste unge, sedan körde hans pappa oss hem till mig för middag med min familj.Vi åt, tittade på tv och vi hade hur mysigt som helst. Kärleken bara flödade! Åsa och Emm kom förbi en stund, men sedan gick de iväg på fest med killarna :).  

Jag och älskling somnade inte alltför sent och vaknade ALLTFÖR tidigt! :) Han åkte hem vid tolv och jag somnade till en stund, pluggade lite och nu kom jag nyss hem från en mysig middag i stan med familjen!

Väldigt skön helg!


Nu är det en ny vecka med nya tag!


-I'm in love-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards