Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Natalie Johansson - 8 mars 2009 21:20

Jag vill inte att vi inte ska kunna vara vänner. För du betyder mycket för mig, den platsen har du tagit, så är det bara. Jag bryr mig väldigt mycket om dig, inte bara som mitt ex utan jag kan prata med dig. Hoppas inte detta ska bli som sist, att vi hörs tre gånger per år.... Jag vet inte vad du tycker och du behöver för allt i världen inte svara på dethär, men bara så du vet. Du har en del i att

jag är den jag är idag och det tänker jag värdesätta.

Av Natalie Johansson - 8 mars 2009 14:28

8 mars idag. Igår skulle ha varit en jätte lyckad dag från att jag vaknade. Jag skulle ha tränat på morgonen vid tio med Hannah och efter det skulle vi ta oss en frukost på Ängla, men det blev inte så för jag var tvungen att plugga matte. Hade inte allting som hände i fredags hänt så hade jag kommit hem efter den frukosten på stan och åkt direkt hem till honom och spenderat hela dagen där. Det blev inte av eftersom allting gick åt helt fel håll i fredags. Efter det skulle jag tagit med honom hem till Emm, men jag kom hem till Emm själv. Hela dagen igår var på ett sätt lyckad men ändå fullkomligt misslyckad. Gråta gör jag inte, någon tår här och där kanske det ligger runt mig, men jag kan inte gråta. Den sitter i halsen, gråten, så det gör ont i hela mig. Ändå är detta inte alls som förra gången. Det är bara det att det händer igen, som en slags deja vu-känsla. Det är det som skrämmer mig. Jag släppte in honom igen, vilket jag hade lovat mig själv att inte göra, men han ville bara riva upp alla gamla ärr igen för att sedan lämna mig blödande lika fort som han kom tillbaka. Ömsesidigt är fel ord, kanske att det var lite från min sida med, men inte hade jag trott att det skulle gå såhär långt. Nu är det som det var då igen. Vi säger att vi ska vara vänner men det händer inte så mycket på den fronten. Jag kommer ringa på hans födelsedag, jag kommer ringa på hans student, han ringer på min födelsedag och vi hörs vid jul-nyår någongång, som det var förra året (bortsett från hans student då).

Något är det livet försöker tala om för mig, annars hade jag inte blivit tvungen att få såhär ont ännu en gång.


I'm so tired of falling in love, finding it easier to fall out. I'm falling in love again, ain't nothing I can do, falling in love again and this time it's with you.

Ovido - Quiz & Flashcards