Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Natalie Johansson - 24 augusti 2008 23:36

Ibland blir man extremt osäker, det vet alla. Ibland mår man piss dåligt, det är också något alla vet.

Idag är en sådan dag då jag inte vet vart jag har mig själv, då jag är helt lost in space, en dag då jag inte vet vad jag vill eller vem jag är.

Det är inte lätt att komma underfund med en sådan sak heller. Jag vet iallafall nu att jag bara ska koncentrera mig på skolan, att jag ska umgås med vänner, men att jag inte ska gå in på något form av förhållande. Inte något- tro mig. Då ska han verkligen ha detdär "lille extra" som jag har varit ute efter hos en kille sedan jag blev singel och det är över ett år sedan.


Dagens mening:

Gilla läget, synd att inte läget gillar dig.


Vi hörs imorgon, sköt om er.


Stay alive

N

Av Natalie Johansson - 24 augusti 2008 15:28

Bloggade inte igår eller i förrgår. Hann liksom inte. I torsdags myste jag med Johanna och Emma, vi såg på en av världens mysigaste filmer måste jag bara påpeka. He's the girl heter den. Den är säkert jätte gammal men den var jätte bra! Det var bland andra Ana från The O.c som var huvudrollsinnehavaren.

Vi såg på den med popcorn, dricka, godis, dip, grönsaker och chips- yummi! Sedan somnade jag och Johanna runt fyra-tiden efter att ha legat i säkert 2 timmar och bara snackat om livet.


I fredags vaknade vi relativt tidigt för att åka med 1-bussen in till stan. Emma kom hit innan och vi gick ner till bussen. Som vanligt glömmer Johanna någonting och denna gång var det hennes sminkväska. Typisk Johanna.

I stan hittade jag ett par chinos från Monki och så köpte jag en sjukt söt tröja som var röd och såg nästan urtvättad ut. En riktigt farfars-tröja! :)

Jag köpte en present till Therese också som jag åkte hem till vid sextiden.


Tjejmiddagen var jätte mysig. De som åt var Jag, Therese, Atosa, Amanda och Alice. Senare kom Malin, Nathalie, Sandra och Anna. Det kom inga fler sedan tror jag, om jag minns rätt, haha, det blev inte så mycket fler minnen efter 11-tiden. Jag blev sjukt packad och vi åkte in till stan, träffade bland andra PJ, Carl och Onni och vi var åter hemma igen vid 3-tiden.

Jätte rolig kväll måste jag säga. Så igår mådde jag som jag förtjänade sådär dagen efter, så därför skrev jag inte igår.


Igår kom jag hem från familjen Axelsson vid 14-tiden efter att ha checkat in en massa kakel med mammi och pappi till köket. Det slutade med att vi tog hem svarta och röda prover. Very nice! Jag kom hem, tvättade bort gårdagens smink (fy sjutton), duschade, borstade tänderna och gick till sängs. Tittade på Project Runway i säkert 4 timmar, haha, humoristiskt nog så hade jag redan sett varenda avsnitt. Jag somnade till lite men var tvungen att gå upp ur sängen och ta mig ännu en dusch för att sedan åka upp till Emma, där jag, Katarina, Charlotte och Emma sjöng Singstar för fulla munnar! Jätte mysigt :).


Idag gick jag upp vid 1-tiden och så kom det lite främmat så vi drack te och åt bullar :), mums. Sedan checkade jag in lite soffor till mitt rum och kom fram till 5 stycken jätte fina, så nu gäller det bara att bestämma vilken jag vill ha. Förmodligen blir det en beige från Mio. Vi får se. Simon kommer ner snart för att hämta Johannas smink och vid 5-tiden i eftermiddag ska jag och familjen in till stan och keka lite mat :), Bamboo :D, yeii! Världens godaste asiatiska mat!


Jag kanske hör av mig senare annars så hörs vi imorgon (första skoldagen imorgon, fyfan).


Sköt om er.


Stay alive

N

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards