Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Är det inte sommarlov snart?!

Av Natalie Johansson - 25 augusti 2008 20:52

Jahaja, första dagen i skolan idag. S2CD kommer vår klass heta framöver. Det känns helt stört att det verkligen är ett helt år sedan vi började i ettan. Konstigt att livet bara rinner iväg, som vatten ur en kanna.

Det började med frukost hos Johanna imorse, dit även Marcus följde med :), sedan aulan, efter det klassrummet för information och utdelning av bland annat schema, vilket var relativt okej. Inte slappt iallafall om jag säger så.

Jag åkte hem till Katarina och Charlotte och gick med Johannes från bussen då världens skur kom från himlen så vi sprang under ett garage i typ två minuter och sprang vidare hemåt, haha, jag var dyngsur och ännu blötare blev väl Johannes som hade längre hem, haha. Rätt åt honom.


Imorgon ska jag till tandläkaren 09.20 och byta tråd i tandställningen och sedan vidare till skolan för att ha svenska B i en timma. Slutar 16 imorgon eller något tror jag, info- och layout sista lektionen. Rätt chill första vecka ändå, inga läxor och såntdära.


Nu ser jag och mamma på "Mean girls" på 4an så jag ska slänga in lite ved i brasan och fortsätta mysa med mamma innan nattens sömn ska komma.


Ta hand om er.


Stay alive

N

 
 
Ingen bild

Marcus Badboy Kallberg

28 augusti 2008 19:12

du måste börja skriva XOXO Natalie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards