Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

En sen städerska och slask

Av Natalie Johansson - 21 augusti 2008 12:45

Har precis vaknat och klockan är kvart i ett. Det är något som inte stämmer. Städerskan skulle kommit vid 8-tiden idag men hon kom inte, hmm... Jag hade tänkt att hon skulle väcka mig så att jag ställde tillbaka dygnet lite innan skolan började, men nähä, den tanken hade inte hon.

Jag måste ut och gå, äta lite frukost och sedan kommer Johanna, hon vill baka något onyttigt och se på en romantisk komedi, men jag vill äta popcorn och se på en skräckis! Men Johanna är lik sin far, båda ser inga skräckfilmer, haha, så mesigt, så mesigt.


När det är sommarlov ska man vara ute i det fina vädret och sitta inne på vintern (då det aldrig är snö liksom), men Gud tänker visst lite annorlunda. Han verkar vilja att vi ska sitta inne även på sommaren då det är så rusktigt väder OCH på vintern då det antingen är slask, slask, slask eller då det är slask. Gud borde seriöst tänka om rätt rejält. Inte undra på att hälften av alla svenskar är beroende av dataspel.


Igår hade jag och Emma en mysig kväll med Project Runway, Sex and The city och sedan fick jag ligga ensam i sängen och glo på Jerry Springer. Alltså, jag blir så jävla irriterad på det programmet. Visst, det är skådespel, det fattar väl vilken varelse som helst med hjärna, men skådespelarna speglar ändå tillbaka på saker som faktiskt HÄNDER in real life! Hur kan människor vara så sjuka så att de ligger med sin mans lillebror eller sin mosters pojkvän?!?! Jag blir farscinerad.


Vid tre ringer Mattsson och frågar vad jag gör, och jag sov då men jag hade gärna velat ha hem honom och Simon ändå. Alltid lika mysigt! Jag behövde en lång och varm kram också, för när livet inte alltid tycker om mig så är det inte lätt att tycka om livet heller. Men jag klarade mig, så jag får träffa dem idag istället.


Jag är ännu osäker på vilken jacka jag tänker ha i höst, men här är ett alternativ.


Vi hörs senare :)

Stay alive

N

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards