Direktlänk till inlägg 4 november 2008

All I want for Christmas is you, sweetheart!

Av Natalie Johansson - 4 november 2008 19:46

Ojojoj, det är sjukt hur mycket man kan bli generad över MSN! Hahaha, jag dör. Ät mig typ. Jaja, tjatja alla som läser min blogg, typ Hannah, hahaha.

Nej, nu ska jag vara lite mer seriös.

Hej.

Jag mår bra, tror jag, eller jo, det gör jag, underbart mår jag. Skolan är inte en börda ännu, bara en hint på vägen om man säger så. Skolan går bra, på bara två dagar har jag lyckats med 4 MVG FFS! Inte klokt.

Desperate idag med (L), det blir bara bättre och bättre och Susan är min nya idol efter Lynette´s twins!

Gossipgirl, gossipgirl, gossipgirl, gud, jag kan inte sluta prata om det! Det är så bra och idag kommer det nya avsnittet, herregud. Direkt hem efter skolan och ladda ner det, eller hur? Hahahahaha, någon som läser min blogg förstår nog varför jag bara var tvungen att skriva det! :P


Nej, åter till mitt riktiga liv, det som är så händelserikt. Jag har tillochmed glömt att blogga på min egen födelsedag, jag bloggade flera inlägg innan men inte under den dagen, jag fyllde iallafall år den 18 oktober iår då va, haha, nej förra året, miiiiiih, nej... Jag hade en toppenfödelsedag men det är inge speciellt att fylla 17 som jag har predikat om innan, men nu är det 300 någonting dagar kvar till 18! :D Ät mig!


Hmm ... Ska jag skriva något mer roligt i bloggen idag, tja... Vad finns det att skriva om. Dagens mening kanske, JA! Så gör vi. Här kommer den:


Händelse bakom meningen:

Jag, Natasja, Hannah och Johanna sitter inne på Condeco och så pratar vi om hur mycket folk som flyttar för typ ett år förändras under den tiden och så säger NÅGON såhär:

"Alltså jag hatar verkligen sånt. Jag måste verkligen köpa en vinterjacka!"

Hahaha, gissa gärna vem denna någon är och om ni känner oss så tror jag att ni kan komma fram till svaret relativt enkelt!


Dags för att göra något annat och kom ihåg dudär som läser min blogg och vet vem du är:

All I want for Christmas is yooooooou! :D


Stay alive

N

 
 
Ingen bild

hannah

6 november 2008 09:16

Hahahaha ditt mongo!

 
Ingen bild

am

6 november 2008 12:07

Sweet:) om man säger så; haha:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards