Alla inlägg den 7 november 2008

Av Natalie Johansson - 7 november 2008 16:56

Fredagen den 7 november 2008 idag. Det är alltså 53 dagar kvar till nyårsafton. 53 dagar... Det känns inte ens som så många dagar sedan nyår 2007. Nu blir det snart 2009, men jag har inte funderat på ett enda nyårslöfte. Alla dessa vanliga som, jag ska äta nyttigt, jag ska börja träna, jag ska sköta mig bättre i skolan, jag ska inte köpa för mycket kläder och vad mer alla nu har för sig. Detdär håller sällan till nästa nyår ändå.

Idag har varit en bra dag, en riktigt bra dag, även om det regnade hela dagen så fanns det någon* som lös upp min dag, som en sol :).


Måste bara skriva en av filmvärldens bästa repliker.

"Baby, do you think it's possible that anyone else in the world is doing this very same thing in this very single moment?"
"I hope so, otherwise what the hell are we trying to save?"

Ni som har sett filmen MÅSTE veta vart ifrån den kommer :).


Ikväll ska jag spendera min kväll med Elisabeth den I av England, vi har massvis att ta igen sedan 1500/1600-talet, som jag sa till Anton, så har massvis att berätta om sina adliga älskare, däribland skulle jag hitta en Schönbeck sa han, så får hoppas att jag gör det.


Nu ska jag göra något annat, här kan man ju inte sitta hela dagen. Fast jo, det kan man, jag ska inte vara elak mot alla de som faktiskt sitter framför datorn hela tiden och inte har något annat för sig, det är en osund livsstil, men inget dåligt... Eller kanske ändå, men ... Äh, nu kan jag inte förklara mig längre, så jag bangar detta ämnet.


Ser fram emot min kväll med Elisabeth, fast det lär nog bli ett hundra år långt samtal med dig istället, eller hur? (A) Blir galen, spela klart den där basen nu och släng dig på telefonen! :)


Stay alive (kom precis på ett nyårslöfte, dags för en ny "hejdå-fras")

N


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards