Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Det var en gång en liten flicka som bodde på landet och Natalie hette hon....

Av Natalie Johansson - 14 oktober 2008 15:52

Nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar... :), weird, men som jag skrev i tidigare inlägget så känns det inge vidare... Klart att det är skönt att bli ett år äldre och framför allt närmre arton, men jag kommer ju inte att känna mig äldre direkt.

Matte... Nu lade pappa ut en annons om att jag behöver privata lektioner hemma med detta katastrofala ämnet. Jag hatar matte, usch. Hur som helst, provet idag gick åt någon håll som inte stämmer iallafall men som någon sa "det är bara ett prov, få G på alla andra så är det lugnt"- hmm... frågan är bara om jag kommer kunna leva med ett ig- fucking kurri.


Nu ska jag snart in till Allum med Filip och mamma, de vet jag inte vad de ska göra bortsett från att så oskyldigt handla födelsedagspresenter till mig, resten bryr väl inte jag mig om heller? Jag ska iallafall handla in en cocktail-klänning till helgen :), temat blir ju som sagt "cocktail"- very odd (NOT).


Lalalalalalala, musik... ja! Vänta ett ögonlock......Lalalala, nu kom det på! Av någon konstig anledning är jag jätte, extremt, otroligt, olidligt partysugen! Helgen får tillfredställa mig- med allt därtill! Hahaha, jag är så rolig.

Johanna drog förövrigt historiens tre tråkigaste skämt.

1. Vet ni vad man gör när man köper katt

-MISSHANDLAR

2. Vet ni vad som händer om en katt får en påse i magen?

-DEN BLIR KASS I MAGEN.

3. Vet ni varför blondier har skavsår på handlederna? (Johanna är blond själv, så därav smartheten).

-FÖR ATT BLONDINER GÖR SÅHÄR HELA TIDEN, samtidigt vickar Johanna alltså på handelderna upp och ner.


Ben & Jerry är mina nya älsklingar, veckans (framtidens) mest älskade herrar.

Veckans mening är:

"Man ska inte ha vänner som tar energi, de ska ge energi". (by K.B)

Vi ses la.


Stay alive (överväger starkt att byta "hejdå" fras).

N


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Johansson - 5 april 2009 21:39

Idag byter jag bloggsida. Besök den nya och fräscha bloggen med fler bilder och annat skojigt material!   http://www.nataliesavtryck.blogg.se/ ...

Av Natalie Johansson - 4 april 2009 13:56

Jag skulle egentligen skriva ett glatt och roligt bildinlägg idag, men så blev situationen vänd åt andra hållet. Min farfar ligger på sjukhus igen och han mår inte alls bra. Vi ska åka och hälsa på honom om en stund. Jag sitter hemma hos älskling nu ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:46

Måste bara påpeka att jag längtar efter min säng, vilket du också borde göra!   /N ...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 21:37

Nu har jag tränat, träningen blev inte riktigt som förväntad. Ludde var galen, as usual, jag insåg att jag har typ 20% muskelmassa i mina armar och det slutade med en gymnastiks-lek-bok vars leknamn blev sexuella fantasier- underbart!   Sa precis hej...

Av Natalie Johansson - 2 april 2009 17:21

Idag är en dag utan gränser, eller något. Det var minsann en bra början på ett inlägg den 2:a april 2009. En dag med solsken och värme men med ett helvetes tyskaprov!   Det var alltså, till er stora förvåning, 1:a april igår. Då fyllde Emm år och ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards