Alla inlägg den 11 september 2008

Av Natalie Johansson - 11 september 2008 16:42

Hej !

Dagen har varit lugn , eller relativt iallafall . 08.10 med svenska , sedan engelska , vi fick böcker och läxor , läxor och vet ni vad vi fick mer ?

...Jo , LÄXOR !

Lunch på underbara TinTin (L) , sedan företagsekonomi , matte och tyska . Helt otroligt faktiskt , jag förstod mig på matten idag och tyckte inte lika illa om vår lärare längre .

Idag förstördes min dag rejält av en viss person i skolan , usch , man gör inte på det viset denna människa gjorde , men som N.G sa så "spelade" jag med ! Hahahaha , det gjorde dagen lite enklare .

På bussen hem träffade jag Jeff på bussen , även Johannes (munken) och Hugo hoppade på bussen .


U.M imorgon klockan 09 men förutom det så blir det inga aktiviteter under förmiddagen imorgon , no school ! Now I'm happy !


Eftermiddagen och kvällen ser ut så som att jag ska ut och springa / gå snart och sedan komma hem till en god måltid med mamma och Filip , sedan kommer Emma och förhoppningsvis Åsa , munken och PJ också . IDOL - night !


Vi hörs senare eller imorgon .

Sköt om er .


Stay alive

N

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards